Filmbemutatók, kritikák, filmes hírek. • Spoilermentesen!
Ez nem egy szokványos filmes weboldal! • Ez a vászon sötét oldala...

Miért jó az egyedi webáruház készítés?

Az üzleti világban ki az, aki arra vágyik, hogy olyan legyen a webáruháza, mint a konkurenciáé? Senki. Miért is lenne jó egy sablonos weboldal? Semmiért. A jövő az egyedi fejlesztésű webáruházaké, hiszen már minden téren akkora a kínálat, hogy aki azt szeretné, hogy sikeres legyen a vállalkozása, fel kell mutatnia valamit, amire a vásárlók is egyértelmű bizalmat szavaznak.

Egyedi grafika, egyedi szövegezés, egyedi képek

Az egyedi webáruház készítés nemcsak azt jelenti, hogy a forráskód egyedi motorral készül, és csakis olyan modulok vannak benne, amik nem lassítják az oldal betöltődését, hanem azt is, hogy a grafika és a szövegezés is teljesen egyedi. A legtöbb webáruház megkapja a nagykertől a termékleírásokat, és változatlanul hagyja azt a weboldalon. Ezzel nincs is baj, ha nem tenné mind a száz viszonteladó ugyanezt. Ha a vásárló több információt szeretne, akkor hiába keres az interneten, nem talál más információt, hiszen mindenki ugyanazt az adatbázist használja.

Az egyedi webáruházak esetében érdemes a termékleírásokat is átfogalmazni, kiegészíteni. A Google is jobban értékeli majd a weboldal tartalmát, hiszen olyan információkat olvashat rajta, amit máshol nem. És ez nagyon fontos, ha az egyediséget tartjuk szem előtt.

Természetesen ugyanez a képekre is igaz, mindenhol ugyanazok a képek vannak. Iszonyatosan sok munka új képeket és leírásokat gyártani, de megéri. Magyarországon kiemelkedő példa erre az egyik legfrissebb számítástechnikai webáruház, az alza.hu. Minden tekintetben hozta az egyediséget, a képek és a termékleírások terén is. Felhasználói szemmel nézve nagyban eltér a többi hasonló webáruháztól, de a siker sem maradt el. Pár hónap alatt elérte az évek óta jelen lévő online áruházak forgalmát. Ennyit jelent az egyediség, és ennyit számít a vásárlóknak. Nyilván saját termékek és kisebb termékszám esetén ez a feladat könnyebb, de nem szabad rá sajnálni az időt.

A ráfordított idő minden esetben megtérül

Abba kell belegondolni, hogy mivel lehet a legjobban meggyőzni a felhasználót arról, hogy az adott terméket a saját webáruházunkban vásárolja meg. Nem minden esetben az ár a fontos. Sokan nem azt a pár ezer forintot nézik, hanem azt, hogy elsőre megtalálta a keresett információt és nem kellett még több tíz másik webáruházat bogarásznia ahhoz, hogy döntést tudjon hozni. És igen, az idő pénz, amit a vásárlók másra is fordíthatnak. Nem fognak tovább keresni, ha egyedi szövegezést, képeket és szemléletes videókat találnak.

Címke: Webáruház készítés
Dátum: 2019-02-11